onsdag 11 november 2009

Modigt - eller trasigt?

Gomorron grabbar!
Hur är läget idag då? Hänger den och dinglar? Gööööött! Till höger eller vänster? Det är bra det, he he. Skönt med fredag va? Ni har väl tvättat er ordentligt till fredagsmyset? He he. Själv har jag på mig de raffiga underkläderna och har som ni märker inte sparat på lukta-gottet! Ha ha – SKOJA! Nu när man är gift kan man ju lägga undan de läckra undisarna, eller vad är det ni brukar säga? Bara sloggi för hela slanten nu vet ni!
Läste ni i tidningen om hon med silikonpattarna som hade sprängts förresten? Vilken jävla bimbo! Ha ha! Ja, ja - vill man vara fin får man lida pin, eller vad säger ni? Ja jag säger då det, man kan vara glad att man själv har fått så här schyssta lökar av naturen. Nej, nu måste jag gå och skita. Ni andra kan väl börja med mötet så länge?

5 kommentarer:

  1. Såg en komediserie på teve där kvinnorna betedde sig som män. Ungefär samma känsla som när jag läser din text, en manlig chargong som bara är så dråplig när man ser den framför sig. Bra skrivet!

    SvaraRadera
  2. Tja... ganska trosigt, tycker jag. Och madigt!

    SvaraRadera
  3. jag ser en lite manhaftig kvinna med en snus under läppen, och ett par sköna slitna jeans.
    Hon är van att umgås med män, och jobbar på ett lager.
    Skönt skrivet! Lite slappt sådär!

    SvaraRadera
  4. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Känns som en rolig text men skrattet fastnar i halsen, på mig iaf.

    SvaraRadera