måndag 4 januari 2010

2009 års händelser

Ingen skrivpuff idag. Sammanfattar istället 2009 års händelser efter inspiration från Denise Rudbergs blogg:

Årets bedrift: Att jag klarade PMI-tentan. Att jag bara lipade lite i kyrkan när jag gifte mig.
Årets bittra: Jobbet
Årets bästa semester: Bröllopsresan :)
Årets nytillskott: Bästisens dotter. Min blogg.
Årets förlust: När bästisen med familj flyttade tillbaka till Australien :(
Årets fysiska förändring: Några extrakilon, några fler rynkor och några fler grå hår. Jippi ;)
Årets nya kändisförälskelse: Idol-Erik
Årets mest gåshudsframkallande låt: Kommer inte på någon… lyssnar för lite på musik!
Årets läsupplevelse: Hanne Vibeke Holst, Drottningoffret
Årets insikt: Att jag vill skriva! Skrivarkursen och bloggen satte guldkant på året.
Årets teve-besatthet: Som vanligt Desperate Houseviwes och Grey’s Anatomy!
Årets fest: Vårt bröllop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar